Tidens virksomheder

Corporate Social Responsibility (CSR) er et populært begreb indenfor virk-
somhedskultur i dag. Alle større virksomheder med noget på spil over for
forbrugerne, er da også nødt til at have en etik-politik, hvis de i det mindste
vil sikre en positiv omtale. For nogle virksomheder er CSR imagepleje, og
andre vil blot kalde det almindelig anstændig adfærd. Mange virksomheder
har dog svært ved at navigere i de mange nye strømninger og forventninger
til en moderne virksomhed. - Ikke underligt!
Vi tror på, at kapitalismen står midt i et paradigmeskift, og stadig flere
begreber, der skal definere virksomheders identitet vil stå i kø... Ingen tvivl
om, at mange vil føle presset. Spinat Agentur giver et simpelt overblik i
tendenserne, og hjælper virksomheder med at bekende kulør.

Nyheder

Ny kunde hos Spinat



Spinat Design pressede den økologiske favorit saft

Arbejdet med Grønnegaarden bar frugt


Ny økologisk energidrik med cocablade!

Læs om Spinats arbejde med global lancering af kontroversiel verdensnyhed

Sjov miljø monolog

George Carlin - Saving the planet