Tidens forbrugere

Forbrugeren har magten. Det er i dag en realitet mere end nogensinde. Ikke
mindst takket være Internettets nådesløse demokrati. Den gennemsnitlige
forbruger er en illoyal nomade, som vælger og vrager med både følelser
og fornuft, og alt kan have indflydelse, når deres gunst skal vindes. Ikke
nok med det: Vi har set udviklingen af den politiske forbruger, som fremover
vil få enorm betydning for hvilke mærker, der får succes i markedet.
Grundlæggende er tendenserne godt nyt for de, som har rent mel i
posen og skidt for de, der ikke har. Tidens forbrugere er velbevandrede og
handler efter egen overbevisning. Samtidig forventer de også at blive oplyst
og underholdt, når nogen vil sælge dem noget. Det ved vi og det er sådan,
vi vil få tidens forbrugere i tale.

Nyheder

Ny kunde hos Spinat



Spinat Design pressede den økologiske favorit saft

Arbejdet med Grønnegaarden bar frugt


Ny økologisk energidrik med cocablade!

Læs om Spinats arbejde med global lancering af kontroversiel verdensnyhed

Sjov miljø monolog

George Carlin - Saving the planet